bir sınav klasiği : vizeler geldi tey tey tey:D

            Finallerden beri yazı yazmak için sınavları bekliyordum :D ancak o zaman boş vakit bulabiliyorum . ders çalışmam lazım ama daha var kafası(pazartesi) ile yeni bir post ile karşınızdayım :))

           2. dönem komek sağolsun iğne oyası kursuna gitmeye başladım. çiçek yapımını öğrenmek maksadıyla yaptığım çiçekler, ziyan olmasın diyerekten bi havlunun kenarına tutturdum fena da olmadı hani :)

             Kurstaki teyzelerle aram iyi sağolsunlar. kimse inanmıyor üni.ye gittiğime :)) bi de sen şimdi evde temizlik de yapıyorsundur. yemek yapmayı da biliyorsundur diyenler var. çoğunun çocukları üni . ye gidiyor annem yaşındalar. bizim kız iğne tutmayı bilmez diyenler yoğunlukta :) zevk meselesi tabii ki herkes bu işlerden hoşlanacak diye  bişey yok...

            neyse gelelim benim havluyaa :)

         
             
 havluyu kermese vereceğim için biraz afilli olsun dedim torbasını da diktim :) fiyonk koyarak imzamı da çakmış oldum :)




                bu da kuşbakışı :))

havuçlu top yaptım bi de ben :)) ev arkadaşımın babasının hediye getirdiği bir çuval havucu bitiremeyince bir kısımın tatlıya çevirdim çok da güzel oldu:)



              sonraa kaktüs diktim bi de bi de:)



           belediye amca sağolsun konyanın her yerine güzel güzel parklar yapıyor. eğitimin yanına da evliya çelebi parkı yaptılar yepisyeni . ve muhteşem laleler var bi kaç kareyi sizin için paylaşıyorum gözünüz gönlünüz açılsın :)

             laleleri kaktüsle şuradan bağlayacağım: şimdi iğne oyası kursundan bi abla bana kaktüs verdi. bende BİM amcanın meyveli yoğurt(ucuz ve lezzetli) kabını atmamıştım. onun dibini tornavida ile deldim. bu arada evin muhtelif yerlerinin tamiratı sırasında elimde tornavida ile pek çok resmim bulunmakta. o benden bi parça oldu artık :D ( belediye görevlileri bu yazıdan sonra kapıya dayanmaz inş )
                neyse saksı işini hallettik ee toprağı ne yapacağız?

               belediyeden alınca hırsızlık olmaz dedim ve parka giderekten azzzcık toprak aldım . lale ekmişler gübreli toprak mis gibi. ovaların ovası Konya'nın toprağı taş gibi mübarek :D Konya alınmasın da :) nerden bulayım şimdi toprak dedim aldım ektim mis gibi de oldu . şimdi masamda minnak kaktüsler bulunmakta:)






         

hasta oldum bi de ben :( 2 gündür ses yok görüntü var. sessiz moddayım resmen. faranjit olmuşum :( bi sürü ilaç alıyorum. dua edin bana ...  



sağlıkla,sevgiyle kalın... :))

Yorumlar

  1. hangi komek kursuna gidiyorsun canım
    ben de komek kursuna gidiyorum da

    YanıtlaSil
  2. meramdayım da ben hocafakıh güzel sanatlar merkezine gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben de hocafakıh komek kursundayım.İnanmıyorum yoksa p.tesi günleri beraber ders yaptığımız iğne oyası grubunda mısın? ben dikiş kursuna gidiyorum.

    YanıtlaSil
  4. evet o gruptayım ama ben sadece çarşamba günleri 1-2 saat uğrayabiliyorum derslerimden dolayı. ben o dikiş kursuna kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum :D ben hazır giyim istiyordum aslında da bu dönem ki tekamülmüş o yüzden ona gitmedim ben yeni başlayacağım çünkü: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hafta yokum ama haftaya tanişmak isterim tabii sen de istersen:)

      Sil
    2. tabi ki isterim ama nasıl tanıyacağız birbirimizi :) ben yakama bi karanfil takayım en iyisi :)

      Sil
  5. günaydın:))benim gözlerim renkli ve büyük bulman zor olmayacaktır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün geldim ama öğleden sonraydı. sordum sizi işiniz varmış erken çıkmışsınız. kısmette bugün yokmuş:)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar