MARİFETLİ MUALLİM'CE YÜZÜK KUTUSU YAPIMI :)

  MERHABALAR :)


Geçenlerde Youtube'da dolaşırken 10 Marifet'in kanalında '' Keçeden Yüzük Yapımı '' videosunu gördüm ve izleyeyim dedim .Bir de ne olsun ampuller yanıverdi kafamda :))

Bu arada kanala abone olmanızı tavsiye ederim faydalı videolar bulacaksınız :)




görsel : kaynak


Bu ayakkabıyı thetoastedcoconut bulmuş ve ilham almış gerçekten de  ilham alınası değil mi :)



görsel : kaynak


Bu kutuyu da abublylife yapmış. yine ilham alınası bir çalışma olmuş :)



Evde keçe olmadığı için onun yerine temizlik bezi kullanırım diye düşünüyordum ama bu döşemelik kumaşı görünce özellikle de kırmızı olması onu kullanmama sebep oldu :)

Ahşap kutu sevgili kardeşimin hediyesi olup bir süredir boş durmaktaydı .

Kumaşları kutunun eninde ve yaklaşık 30 cm uzunluğunda sürfile makası ile kestim.Sararak kutunun içini doldurdum ve yüzükleri de dizdik mi yüzük kutum hazır :)


HOŞÇAKALIN :)




Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar