VİNTAGE STYLE : KOT GÖRÜNÜMLÜ ELBİSE DİKİMİ




HERKEŞLERE MERHABALAR :)

Bir dikiş serüvenime daha hoşgeldiniz .evet yılmadım bırakmadım uydurmasyon dikişe ara verip teknik öğrenmeye başladım :) 

hizmette kıtlıkta doruk yapan sevgili HATAY BELEDİYESİ sonun da güzel bir halk eğitim merkezi inşa etti ve yazın güzel kurslar açtı. amanın başımıza taş yağmaz inşaallah ! 

( hizmet gören şaşkın antakya halkı )









Öncelikle itiraf edeyim ben bunu bi kaç kalıbı birleştirerek ,modifiye ederek diktim .elimde pensli bir kalıp yoktu çünkü . Ta ki Burda'nın ağustos sayısını alana kadar. 

Ben de dedim ki :

-Ben zorluk çektim sayfama gelenler bu amaçsız paylaşımla karşılaşmasın, uygun kalıbı da ekleyeyim.

BURDA / AĞUSTOS / MODEL:123 



Şimdi gelelim benim modifiye kısımlara:

-yakası

-pilileri

-kol boyu

-ön süslemesi

Kısacası sadece üst beden kalıbından yararlanarak hayal gücümle yoğrulmuş ne emeklerle diktiğim sevgili elbisem :) daha giymeye kıyamadım :/

Tabi ki size manken üzerinde çok havalı pozlarla tanıtmak isterdim lakin imkanlarım henüz o kadar gelişmiş değil :) 

Yine de şükrediyoruz geçen seneki bir postumda benim de bir dikiş makinem olur inşaallah demişim şimdi var çok şükür :)

Buraya bir not : Biz şükredenleri mükâfatlandıracağız. 3/145 ( ali imran suresi )







Elbisemin üst beden kısmında pamuklu fistolar kullandım ortaya da bant şeklinde kendi kumaşından diktim. 





Yakasında bebe yakadan bir farklılık olsun dedim iki kat çalıştım.yakanın ön kısmını elimdeki bebe yaka kalıbını kullanarak kendim çizdim daha sonra üstüne bebe yakayı koydum arkadan bedene göre ayarlayıp temizledim. 

Asıl kalıpta arkada fermuar ama ben arkada gerek görmedim sadece fotoğraftaki kadar açıklık bıraktım. ( ne deniyor o kısma :) bunun yerine yan tarafa gizli fermuar diktim .



Kollarında ise omza pile verdim .Klasik manşet taktım manşetin uçlarına da öndeki fistolardan geçirip altın sarısı düğmeler kullandım.

bir de kemer için köprüleri dikip elbisemi tamamladım :)





Bu da son halidir bebeğimin :) 

kemer:LCW KİDS .


yorumsuz gitmeyin :)


Yorumlar

  1. Maaşallah,darısı başımıza inşaallah:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, yeteneklisiniz maşallah. Güzel günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olus ellerinize saglik insallah birgun bende boyle guzel seyler dikebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili adsız :) çabalarsanız başarırsınız :)

      Sil
  4. Merhaba blogunu çok beğendim.Takibe alıyorum ;) Bu arada takipçiler görünmüyor düzeltsen iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz :) öyle mi hemen bakıyorum sağolun:)

      Sil
  5. Çok güzel maşallah😊elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu yeni keşfettim çok güzel paylaşımlarınız var bende bakıp fikir sahibi oldum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için :) sık sık gelin, yorumlarınızı eksik etmeyin :)

      Sil
  7. bu bloğa bayıldım. ama bence daha da gelişebilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) vakit buldukça ilgilenmeye çalışıyorum lakin çok meşguliyetim var yetişemiyorum :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)) vakit buldukça ilgilenmeye çalışıyorum lakin çok meşguliyetim var yetişemiyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar