YELEK DURUMLARI VOL 1 :)




MERHABALARR :)

Yeni bir bebekle karşınızdayım :))

(Yazar burada yeni diktiği ürünlere bebeği muamelesi yapıyor.Okul Öncecidir ne yapsa yeridir efemm çok şeapmayınız .)












Fotoğraftaki manken benim canım olmaktadır ondan mütevellit yelek daha bi güzel olmuştur :)






''Bebeğin'' yapımına gelecek olursak genel olarak sevgili öğretmenimiz Nebihan Akça'nın sayfasındaki anlatımdan yararlandım.Siz de göz gezdirmek isterseniz gayet anlaşılır şekilde fotoğraf ve anlatım mevcut.



Benim yaptığım değişiklikler ise :

-Etek ucunda bir yuvarlama yaptım.

-Kesimde ise göğüs pensi olmayan klasik gömlek kalıbı kullandım.

Onun haricindeki yolu, verdiğim linkten takip ettim .

Kumaşım ise olmasa ne yapardım dediğim Aziziye Camii civarındaki kiloluk kumaşçı sevgili bakırcı kumaşdan.

Konya'da yaşayıp da keşfetmeyen varsa çok şey kaybetmiş demektir metresi maksimum  5 TL ye mükemmel kumaşlar bulabilirsiniz :)

Yeleğimle sizi başbaşa bırakıp hoşçakalın deyip kaçıyorum :))


DİPÇİK NOT: Başlıktan da anlaşılacağı üzere yelek maceram burda bitmiyor ;)) takipte kalın..



Yorumlar

  1. Cok tatli olmus blouma beklerim takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki geliyorm hemen :)) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş. kaç metre kumaş gitti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 1 boy kumaş yeterli oluyor :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar