DIY PROJECT : KEMER ASKILIĞI YAPALIM :)



MERHABALAR :) Her merhaba diye yazıya başlayışımda sevgili '' Nabrut ve Biz '' gelir aklıma . O kadar hoş yazılar yazıyor ki okuduktan sonra unutmak mümkün değil .Bazenleri kendisiyle yaşanmışlığım var gibi hissediyorum :) İşte Merhaba durumu da öyle anlardan biri. 



Beynimdeki tilkilerden birine daha değindikten sonra bu postumun konusuna dönelim. Sevgili babacığımın yardımları ile yaptığım kemer askılığımı anlatacağım.Malum kendim dikebildiğim için parayı aksesuar,çanta,ayakkabı haricine haracayamıyorum :D







Malzemelerim şöyle ki:
  • Sanayiden araklanan kumaşların sergilenmeye yarayan askı kısmı(O kumaşlardan çanta yapmıştım : '' Havalı Silindir Çanta ''
  • Siyah elektirik bantı
  • Bir çıta parçası
  • Vida
  • Matkap




Kartelayı çöpe atamamanın sebebi üzerinde hiç bir reklam vs bulunmayıp salt siyahtan oluşması idi.
ayrıca çıt çıtlı bir yapıda olması beni bu atığa bağladı ve bi kenara kaldırmıştım.

Gün geldi kemerlerimi koyacak yer bulamayınca askı araştırması yaptım ve hazır bir ürüne rastlayamadım.

Çaresizlik bütün büyük mucitler gibi beni de buluş yoluna itmişti.Ve işte sonunda insanlık kurtulmuştu evet bulmuştum o nadide çözümü .asdfgh tamam ya altı üstü kemer askılığı yaptım yapımına geçiyorum :)



Askının içini açarak çıt çıtlı kısımların tahtada denk gelen yerini işaretleyip matkapla deldik.Evde matkap olmasaydı başka bi çözüm düşünürdüm ama olduğu için bu yöntemi seçtik.

Daha sonra da vidalama ucu ile eşit aralıkta işaretler koyarak vidaları monte ettik.








Baktım vidalar kemer tokalarıma zarar verecek hem kartelaya uyması hem kemerlerime zarar vermemesi için vidaların üzerini elektrik bandı ile kapladım.



                               



İşte sonuç da bu şekilde efendim.

Dolabımın iç kapağına asarak kullanıyorum tercihen askılığa da asılabilir :) Ayrıca bilimum dolap içi düzenleme işlerinde de iyi bir kurtarıcı olacaktır(takı vs) 

Sevgilerr :)

Kendime Dipnot: İstikrarlı blog postalarım için bana bi kırmızı kurdela :))

Yorumlar

  1. Ömrümce iltifatlara bağışıklık kazanamayacağım sanırım. okurken yüzüm kızardı kesin. çok mutlu oldum yazdıklarına. çok teşekkür ederim. hep aynı şeyi bende hissediyorum sanki gerçek hayatta şahane bir el işçiliği olan öğretmen bir arkadaşım var gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) edep ne büyük nimettir rabbim bizden esirgemediği için binlerce şükür. çok teşekkür ederim yakın olsaydık arkadaşlığımızı hakikate dökmeyi çok isterdim . konya'ya ya da hatay'a yolunuz düşerse mutlaka haberleşmek isterim . kıbrıs bana pek uzak bi ihtimal ama belli mi olur dünya küçük :)

      Sil
    2. cidden dostluk kurmak istediğim insanlar hep uzak memleketlerde... Allah büyük dünya küçük. İnşallah Allah nasip etsin

      Sil
    3. Amin amin inşallah.. Kalpten Kalbe yol vardır :)

      Sil
  2. seni kırmızı kurdele ile bağlıycam şirinlik..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar