SEZON TRENDİ : BOYFRİEND GÖMLEK / FASHİON TRENDS : BOYFRİEND SHIRT



قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: رَجَبُ‏ شَهْرٌ عَظِيمٌ يُضَاعِفُ اللهُ فِيهِ الْحَسَنَاتِ مَنْ صَامَ يَوْمًا مِنْ رَجَبَ فَكَأَنَّمَا صَامَ سَنَةً. (مجمع)
Peygamber Efendimiz sallallâhü aleyhi ve sellem buyurdular: 
“Receb ayı büyük bir aydır. Allâhü Teâlâ bu ayda sevapları kat kat verir. Receb ayından bir gün oruç tutan, bir sene oruç tutmuş gibi sevap alır.”   (Hadîs-i Şerîf, Mecmau’z-Zevâid)


Hayırlı cumalarımız olsun efendim üç ayların ilk gününden herkese selamlar .Rabbim bu günlere erişmeyi de nasip etti hamdolsun :) 




Birkaç gündür çekilmiş ama hazırda bekleyen fotoğrafları yayınlamanın vakti gelmişti de mübarek günleri kaçırmadan bol müjdeli Hadis-i Şerif 'i de paylaşmak istedim ki bilenler bilmeyenlere söylesin nasiplenelim inşallah  :)

Ayrıca stüdyo niyetine her gün gittiğim parkta lale sezonu açıldı bundan sonraki postlarda lale görmekten şikayet etmeyiniz uyarıyorum demedi demeyin :D 




Gelelim boyfriend gömleğimize. Bakmayın adının havasına normal gömlek kalıbından hafif bol salaş tarzda bir ürün. Bu tarz gömlekler , boyfriend jean ve ceketten sonra bu sezon oldukça popüler . Zaten o jeanler hiç birşeye benzemiyor etek giyin bacılar .

 (  Burada etekle ilgili bir yazım mevcut okuyun bence - okumalısın yazar zorluyor -)




Bu sezon bir çok markada karşılaşacağınız bu tarz gömlekler yine modaya kurban gitmiş ve ölçülü giyim markalarında bile bir ölçüye kadar ölçülü tasarlanmış.(Anladınız bence ne demek istediğimi) Yani tam boy bulabilene aşk olsun :D

Napalım şimdi tam boy boyfriend gömlek üretmemişler diye giymeyelim mi eksik mi kalalım hayır biz dikelim :)

Daha önce ;


diktiğim kadim müşterim, sevgili ev ve okul arkadaşıma (vasfı çok canım :) bu sefer de elbise gömlek diktim ,dikmişken de paylaşayım dedim ki herkesler yararlansın :)

Kendisi ile aynı evde yaşayınca dolabını karıştırıp bir gömleğini çarptım ve gazetenin üstüne koyarak kalıbını çıkardım . Bu işlemi instagramın paylaşımcı modelisti sevgili zeynepkadıoğluözkal'ın sayfasında video olarak izleyebilirsiniz.

 -- Buradan --  ve  -- Buradan --

Eğer halen kendisini takip etmiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir biz acemilere müthiş tüyolar veriyor kendisi . Allah razı olsun :)

İşte bende bu şekilde kalıp çıkarıp ön ortasına 10 cm pat payı koydum , bir de gizli pat yaptım ki tamamen evdeki kızların gizli patlı giysileri incelenerek uydurmasyon bir şekilde hazırlandı :D

Ama şunu söyleyebilirim gizli patı hazırlayıp ilikleri açıp öyle diktim bedene . 

İyi ki diktikten sonra ilik açmaya kalkmamışım hayır o potansiyel de mevcut yani bende ama yapmadım sizde benim gibi yapın ve önce ilikleri açıp sonra bedene dikin zira bu  güzel bir sıralama :)




Etek ucunu 25 cm yukarıdan işaretleyip ön ve arka ortaya doğru göz kararı bir kavis çiziyoruz. o yamuk terzi cetvellerinden varsa elinizde tabi işiniz daha kolay olabilir (yazar riga demek istedi.)

Bir tarafı çizip kestikten sonra diğer tarafın üzerine koyup keserek eşit ölçülere sahip olabilirsiniz.

Ön ve arkayı birleştirdikten sonra bu kısmı da elde kıvırıp teğel ve ya iğneleme yolu ile makine çekiyoruz.

Kol içinde bedeninize uygun herhangi bir klasik kalıp iş görecektir . Ben kolun kalıbını da aynen beden gibi hazır üründen çıkarttım.



Kemerli ya da kemersiz kullanıma da açıktır efendim. Yaka da klasik gömlek yaka model kullandım.





Bi de yanlışlıkla duble manşet yaptım ben :D Biraz uzun olmuş bende katlayıp ciks bir görüntü oluşturdum ki bence söylemesem anlamazdınız :D 

Ayrıca bu da benim klasik manşet gösterme pozum . -- BKNZ -- burada da mevcut :D


Buraya kadar okuyup da bu cümleye erişti iseniz selam ve dua ile cuma bizi mübarek kılsın efendim :) 

Yorumlar

  1. hımmm pek bi güzel olmuş valla kurtlandım şimdi diksem mi acaba bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim durmanız hata hemen kapın dolaptan bir gömlek koyulun yeni bir projeye :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, güle güle kullansın arkadaşınız, ancak bakabildim blogunuza , güzel hoş bir sayfanız var :) emeğinize sağlık, link içinde teşekkür ederim :* Zeynep Kadıoğlu Özkal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim takipteyiz bilgileriniz çok işime yarıyor allah razı olsun sevgiler :)

      Sil
  3. Elinize sağlık ne güzel şeyler dikip, detaylı paylaşıyorsunuz (çok işime yarıyor).Verdiğiniz video linki de iyi oldu, yeni şeyler öğrenirim herhalde. Üç aylarınız mübarek olsun. Selametle kalın...Ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim. Takip edin mutlaka faydası olacaktır :) her zaman beklerim sevgiler :)

      Sil
  4. Büşra aynı hazır gibi dikmişin manşetleri çok düzgün çalışıyorsun maşallah sana ,ayrıntılı anlatmanda harika cnm. güzell günlerde giyesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım bu güzel yorumun için :) her zaman gel sevgiler :)

      Sil
  5. Tam boy mağazalarda bulmak imkansız. Benim dikiş maceram da bu yüzdendi. Modaya bağımlı olmamak ayrıcalık... Çok güzel bir çalışma eline emeğine sağlık güle güle kullan. ayrıntılı anlatımın çok güzel faydalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamazsak dikeriz o.vakit değil mi haklısınz :))çok teşekkür ederim sağolun :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar